Isticanje najniže cijene proizvoda

Prvog svibnja 2022. godine stupio je na snagu novi Zakon o zaštiti potrošača, a ključna novost je isticanje najniže cijene proizvoda u prethodnih 30 dana prilikom najavljivanja i provedbe posebnih oblika prodaje.
Specifični oblici prodaje obuhvaćaju:

Akcijsku prodaju
Rasprodaju
Sezonsko sniženje
Prodaju robe s greškom
Prodaju robe čijem isteku roka uporabe se približava

Prema novom zakonu, trgovac mora istaknuti cijenu proizvoda tijekom trajanja sniženja, akcije, ili rasprodaje, kao i najnižu cijenu tog proizvoda u prethodnih 30 dana prije početka posebnog oblika prodaje.

Isticanje najniže cijene usluga:
Za usluge je također obvezno istaknuti najnižu cijenu u prethodnih 30 dana tijekom posebnih oblika prodaje. Međutim, ovo pravilo ne vrijedi za oglašavanje usluga ili ugovore sklopljene izvan poslovnih prostora i na daljinu, gdje se ističe samo cijena proizvoda tijekom posebnih oblika prodaje.

Smjernice za isticanje najniže cijene u prethodnih 30 dana: U skladu s Direktivom 98/6 EZ Europskog parlamenta, cijena sniženog proizvoda mora biti niža od najniže cijene u prethodnih 30 dana prije početka sniženja, akcije ili rasprodaje, prema Smjernici za tumačenje i primjenu čl. 6.a.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram